یکی از قوانین پرفکت مانی، نیاز به ثبت نام در سایت برای استفاده از کیف پول و داشتن فضای ذخیره سازی است.

آیا ووچر پرفکت مانی را می شناسید؟ آیا با ویژگی های پرفکت مانی آشنایی دارید؟

قبل از اینکه بخواهید به این سوال پاسخ دهید، در نظر بگیرید که آیا مایل به تبادل مالی با دنیای مدرن جهانی نیستید یا می خواهید انتقال پول راحت تری داشته باشید؟

وقتی به دنیای اطراف خود نگاه می کنیم، متوجه می شویم که اقتصاد و تجارت فراتر از مرزها و ملیت ها و قومیت ها هستند. اگر انسان می خواهد پیشرفت کند باید با دنیا رابطه داشته باشد.

حالا نوع این ارتباط بسته به پیشرفتی که او می خواهد متفاوت است. برخی از ما دوست داریم اطلاعات و علم به روز در دنیا داشته باشیم و گروهی دیگر معتقدیم که باید دستورات کاری جهانی وجود داشته باشد.

نکته اصلی اینجاست که نیاز به ارتباطات در دنیای امروز، چه ارتباط مستقیمی با اقتصاد داشته باشد و چه نباشد، مبادله پول است. اگرچه اقتصاد فرامرزی است، قوانین و زیرساخت های دست و پاگیر هر کشور مانع از انجام ارتباطات به روشی راحت و آسان می شود.

پرفکت مانی یک فرصت و رابط مالی است که به کاربران خود این قدرت را می دهد که سرمایه خود را تحت یک بستر امن جابجا کنند و از آن برای خرید و جابجایی و غیره استفاده کنند.

دلیل امن بودن این سایت نیز مشخص است. پرفکت مانی قوانین خاص خود را دارد و با استفاده از کدهای خاصی به نام پرفکت مانی، دستکاری در آنها غیرممکن شده است و حتی دریافت این کدها نیز نمی تواند برای کاربران مشکل ساز باشد.

از سوی دیگر، پرفکت مانی قبل از اینکه بخواهد به عنوان یک واسطه مالی قوی در نظر گرفته شود یک کیف پول محکم است. این کیف پول می تواند ارزهای دیجیتال، سهام طلا، ارز دلار و همچنین مقدار پرفکت مانی را ذخیره کند و امکان تبدیل بین آنها وجود داشته باشد. در زیر می خواهیم با تمرکز بر قوانین پرفکت مانی اطلاعات بیشتری در مورد پرفکت مانی کسب کنیم.

قوانین حاکم بر پرفکت مانی

اولین و جالب ترین قانون حساب پرفکت مانی این است که این واسطه مالی تحت نظارت یک نهاد دولتی خاص نیست و هیچ دولت یا دولتی نمی تواند روی آن تاثیر بگذارد.

بنابراین قوانین مختلف مانند تحریم های اقتصادی و مالی بر او تأثیری ندارد. علاوه بر این، عدم رهگیری آن توسط یک مرجع خاص باعث انتقال پول بدون قوانین دست و پا گیر عمومی شد. این دقیقاً همان اهدافی است که ما از ابتدای قرن حاضر در مفهوم تجارت آزاد جهانی به دنبال آن بوده ایم.

اگرچه پولشویی و نقل و انتقالات مشکوک نیز در این بین در حال انجام است، اما به خوبی می دانیم که حتی اگر پرفکت مانی نبود، باز هم این پولشویی اتفاق می افتاد.

اما یکی دیگر از قوانین پرفکت مانی این است که باید در سایت آن ثبت نام کنید و یک حساب شخصی برای استفاده از کیف پول آن و همچنین مکانی برای نگهداری پرفکت مانی خود داشته باشید. البته توجه داشته باشید که می توانید بدون ثبت نام از کوپنی به نام پرفکت مانی استفاده کنید اما کیف پول نخواهید داشت.

عملیات ثبت نام پرفکت مانی بسیار ساده است، بنابراین هر فردی می تواند آن را به راحتی انجام دهد و هیچ محدودیتی برای کشورهای مختلف جهان از جمله ایران وجود ندارد.

توجه داشته باشید که لازم نیست نگران تبدیل ریال به پرفکت مانی مانی و سایر ارزهای موجود در کیف پول خود باشید. صرافی های آنلاین و نمایندگی های آنلاین پرفکت مانی می توانند در ازای دریافت پورسانت چند درصدی، به راحتی و به سرعت این کار را برای شما انجام دهند.

هویت در پرفکت مانی

یکی از مهمترین مسائل در پرفکت مانی و به طور کلی در مسائل مالی این است که اساساً باید در این دنیا به شکلی آشنا فعال بود. این برای کنترل مواردی مانند پولشویی و نقل و انتقالات پول کثیف اتفاق می افتد.

اما پرفکت مانی به خوبی می‌داند که وقتی شخصی چیزی حدود 300 دلار را انتقال می‌دهد یا بیش از 1000 دلار در کیف پول خود ندارد، قصد سوءاستفاده ندارد. بنابراین، احراز هویت اختیاری است. با این تفاوت که در صورت عدم احراز هویت، کاربر با محدودیت های زیادی مواجه می شود و همچنین باید هزینه های زیادی بپردازد.

اما همچنان امکان خرید و انتقال وجه تا حدودی برای کاربر وجود دارد. با توجه به سادگی فرآیند احراز هویت سایت اصلی، پیشنهاد ما قطعا این است که احراز هویت را انجام دهید تا علاوه بر راحتی کامل، هزینه کمتری نیز پرداخت کنید. علاوه بر این می توانید از وام داخلی این شرکت نیز استفاده کنید.

Rate this post

بدون کامنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *