ووچر پرفکت مانی یک کیف پول الکترونیکی محبوب است که امروزه برای نقد کردن سود ارزی، پول نقد سود کارگزار و پرداخت های بین المللی استفاده می شود.

اگر در حال خواندن این مقاله هستید، مطمئناً می دانید Perfect Money چیست و چه کاری انجام می دهد. اما در مورد پرفکت مانی و تبدیل ووچر پرفکت مانی به ریال در این مطلب توضیح مختصری خواهیم داد.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یک سیستم مالی جهانی مانند پی پال است که می توان از آن برای انجام تراکنش های مالی در سریع ترین زمان ممکن استفاده کرد. البته این تراکنش ها در سایت هایی که سیستم مالی پرفکت مانی را می شناسند یا کاربرانی که حساب پرفکت مانی خود را دارند قابل قبول است و شما نمی توانید به هیچ وجه تراکنش دیگری انجام دهید.

به هر حال در ایران به دلیل عدم دسترسی به حساب های بین المللی مانند ویزا یا مسترکارت مجبور به استفاده از این کیف پول های الکترونیکی هستیم.

نکته جالب و مهم اینجاست که پرفکت مانی ایرانی ها را تحریم نکرده است و مطمئن باشید که اکانت شما بسته نخواهد شد.

ووچر پرفکت مانی را به ریال تبدیل کنید

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی یا به اصطلاح e-Voucher نوعی کارت پرداخت پرفکت مانی است که برای افزایش اعتبار و برداشت از حساب پرفکت مانی استفاده می شود.

ووچر پرفکت مانی شامل یک شماره دیجیتال 16 رقمی منحصر به فرد، یک کد فعال سازی 10 رقمی، یک مقدار اعتبار و تاریخ ایجاد کارت است. شما می توانید کوپن پرفکت مانی را از طریق ایرانی کارت خریداری کنید.

مزیت ووچر پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی امکاناتی را برای تسهیل فرآیند استفاده از این شبکه در اختیار شما قرار می دهد:

به کسانی که از سیستم پرفکت مانی استفاده می کنند و یا هنوز ثبت نام نکرده اند، پول انتقال دهید.

  • پرداخت ارزی در سایت های خارجی.
  • کوپن پرفکت مانی را به ارزهای دیگر تبدیل کنید

برای تبدیل ووچر پرفکت مانی به ریال، می توانید مبلغ شارژ پرفکت مانی خود را به حساب پرفکت مانی پرداخت آسان ارسال کرده و ارزهای مورد نظر خود مانند ارزهای دیجیتال، یورو یا ریال را دریافت کنید.

برای تبدیل ارزهای الکترونیکی بهتر است از سایت های معتبر کمک بگیرید تا در روند انتقال حساب خود مشکلی پیش نیاید، همچنین می توانید از خدمات سایت پرداخت آسان برای شارژ پرفکت مانی و تبدیل ریال به دلار پرفکت مانی استفاده کنید.

آخرین کلمه

آیا تا به حال از خدمات پرفکت مانی سایت پرداخت آسان استفاده کرده اید؟ آیا به طور کلی از این سیستم مالی راضی هستید؟ لطفا تجربیات خود را در قسمت نظرات با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

Rate this post

2 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *