برای پاسخ به این سوال که آیا پرفکت مانی فیلتری برای کاربران ایرانی است، لازم است بدانید که این شرکت هیچ محدودیتی برای ایرانیان اعمال نکرده است.

پرفکت مانی به عنوان یک سیستم پرداخت بین المللی شناخته می شود که برای کاربران ایرانی بسیار مفید است.

از آنجایی که اعمال تحریم ها مشکلاتی را در استفاده از سیستم های مالی مانند ویزا کارت، مسترکارت و پی پال ایجاد کرد، نیاز به استفاده از پرفکت مانی احساس شد.

تنوع خدماتی که توسط این سیستم ارائه می شود، تعداد زیادی از کاربران را از سراسر جهان به خود جذب کرده است. در مرحله بعد، می خواهیم در مورد اینکه آیا پرفکت مانی مشابه سایر سیستم های مالی فیلتر است یا خیر بحث کنیم.

آیا پرفکت مانی یک فیلتر است؟

شرکت پرفکت مانی استفاده از خدمات خود را برای کاربران ایرانی مسدود نکرده است و برای بهره مندی از خدمات این سامانه تنها کافیست در سایت پرفکت مانی ثبت نام و احراز هویت شوید. دلیل اصلی ثبت نام و احراز هویت جلوگیری از سرقت و پولشویی است.

خدمات این شرکت پس از انجام این مراحل به راحتی قابل دسترسی و استفاده می باشد. همچنین با ثبت نام و خرید کوپن پرفکت مانی از سایت کوئینیفا می توانید به راحتی از خدمات پرفکت مانی بهره مند شوید.

چگونه پرفکت مانی را به ریال تبدیل کنیم؟

هنگامی که یک حساب پرفکت مانی ایجاد می کنید، می توان واریزهای مختلفی را به حساب شما واریز کرد. برای تبدیل این سپرده ها به ریال باید حساب خود را برداشت و موجودی حساب خود را به ریال تبدیل کنید.

با این کار پول به حساب شما واریز می شود و می توانید موجودی کیف پول پرفکت مانی خود را برداشت کنید.

پرفکت مانی چه ویژگی هایی دارد؟

سیستم پرفکت مانی به عنوان یک سیستم پرداخت آنلاین بدون نقد در سال 1386 تاسیس شد و خدمات ارائه شده توسط این شرکت امکان انجام تراکنش های مالی از قبیل واریز و دریافت وجه نقد را فراهم کرد.

در واقع شما با استفاده از این سیستم این امکان را دارید که در سرتاسر دنیا پول واریز کرده و کالاها و خدمات مورد نیاز خود را از سایت مورد نظر خود خریداری کنید.

در حال حاضر این سیستم میلیون ها کاربر فعال در سراسر جهان دارد. خدمات این سامانه برای سایر کشورها تنها با پرداخت هزینه بسیار ناچیز انجام می شود. سیستم پرفکت مانی انجام پرداخت های آنلاین را بسیار آسان کرد و ردیابی تراکنش ها را غیرممکن کرد.

استفاده از پرفکت مانی برای کاربران ایرانی

با توجه به اینکه دفتر اصلی پرفکت مانی در آمریکا نیست و در پاناما قرار دارد، مجبور به رعایت قوانین تحریمی ایالات متحده نبوده و به همین دلیل برای کاربران ایرانی نیز قابل استفاده است.

پرفکت مانی از گذشته تاکنون، با وجود تحریم های سایر کشورها علیه ایران، امکان استفاده از خدمات انتقال و دریافت تراکنش های مالی را در اختیار ایران قرار می دهد. حتی تمامی صفحات این سامانه به زبان فارسی است و کاربران ایرانی به راحتی می توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

توجه: لازم به ذکر است که برای استفاده از کلیه خدمات پرفکت مانی به احراز هویت نیاز داریم. احراز هویت در این سیستم روشی برای جلوگیری از سرقت و پولشویی است.

مزایای استفاده از پرفکت مانی چیست؟

علاوه بر امکان نقل و انتقالات مالی با پرفکت مانی، می توانید از مزایای دیگر سیستم پرفکت مانی نیز بهره مند شوید. از جمله این مزایا عبارتند از:

  • با امنیت بسیار بالا
  • امکان انتقال ارز با سرعت بالا
  • رابط کاربری ساده و آسانی دارد
  • امکان تبدیل ارزهای مختلف مانند دلار، یورو، پوند به یکدیگر
  • سیستم پرفکت مانی و امکان استفاده از آن برای کاربران ایرانی تحریمی ندارد
  • استفاده فوری از پرفکت مانی بدون محدودیت زمانی
  • امکان پرکردن حساب پرفکت مانی در کمترین زمان ممکن و در کسری از ثانیه

سوالات متداول

آیا پرفکت مانی ممنوع است؟

خیر این شرکت هیچ گونه محدودیت و تحریمی علیه ایرانیان اعمال نکرده و به راحتی قابل استفاده است.

آیا سایت پرفکت مانی فیلتری برای ایرانیان است؟

بله این سایت در ایران فیلتر است و برای دسترسی به آن باید از روش تغییر IP استفاده کنید.

چگونه کوپن پرفکت مانی بخرم؟

برای این منظور می توانید از سایت پرفکت مانی استفاده کنید یا از طریق سایت های صرافی ایرانی مانند پرداخت آسان کوپن پرفکت مانی خریداری کنید.

نتیجه

یکی از سیستم های مالی موثر برای انتقال و تبدیل ارز پرفکت مانی است. در گذشته سیستم های مالی دیگری مانند ویزا کارت، مستر کارت و پی پال در زمینه پرداخت آنلاین و نقل و انتقال پول فعالیت می کردند، اما متاسفانه به دلیل رعایت قوانین تحریمی آمریکا، ایرانی ها را تحریم کردند.در حال حاضر سامانه پرفکت مانی برای ir می باشد.

Rate this post

بدون کامنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *